Współczesna gospodarka uwagi - jak korzystać z niej świadomie?
„Gospodarka uwagi” odnosi się do obecnego kuriozum, gdzie nasza atencja stała się cennym zasobem, o który walczą przeróżne podmioty. Zwłaszcza w środowisku cyfrowym. W tych okolicznościach uwaga jest traktowana jako waluta, a jej zdobywanie i utrzymanie jest celem wielu strategii marketingowych, technologicznych i medialnych.
Storytelling — dlaczego warto, abyś OPOWIADAŁ o Twojej firmie?
Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego niektóre historie zostają w nas na dłużej, podczas gdy inne szybko znikają z pamięci? Storytelling. W nim tkwi sekret. W świecie pełnym gwaru i informacji opowieść o Twojej marce może być kluczem do serc klientów. Jeśli jesteś ciekawy, dlaczego warto opowiadać o swojej działalności, pochyl się nad tym artykułem.
3 lata. 225 książek. Oto, czego nauczyłem się o sobie i świecie
Książki dla dzisiejszego społeczeństwa to… zabytek? Niestety. Dziś preferujemy inne, krótkie formy komunikacji. Ma migać, obrazki mają zmieniać się naprędce i całość nie może trwać więcej niż kilkadziesiąt sekund. Wszystko jest dla ludzi, ale, kurczę, dajcie spokój — czytajcie książki! Są niezastąpione! :)
4 kroki do top of mind: Twój przewodnik do serc klientów
Pan Wiesio jest najlepszym mechanikiem w okolicy. Bożenka sprzedaje najsmaczniejsze wędliny. Na straganie u Nowakowej dostaniesz zawsze to, czego potrzebujesz. Choć anglicyzm top of mind opornie tłumaczy się na nasze, to oznacza on nic innego jak „pierwszy w umyśle”. Najlepiej klienta.
(Biznesowe) przemyślenia ze 110 km spacerku
Ależ to była przygoda. Nie zapomnę jej nigdy. 154 736 kroków, 110 kilometrów, 36 godzin, kilka pęcherzy i wiele refleksji, które można odnieść również do biznesu. W drogę!
Marketing. Czy Twoja firma przetrwa bez niego?
Dziś marketing jest niezbędny. Jego brak można porównać do posiadania sklepu ukrytego w samym środku gęstego lasu. Kto się tam zapuści? Jeśli nie masz czasu, by przeczytać cały artykuł, to od razu powiem Ci: niewielu.