Efekt obserwatora w marketingu przedstawiony metaforycznie – astronauta na powierzchni księżyca, w tle widoczny pojazd kosmiczny, portret w ciemnym, filmowym stylu.

Efekt obserwatora w marketingu, czyli dlaczego MUSISZ wyjść ze swojej nory?

Czy wiesz o tym, że w fizyce kwantowej sama obserwacja zmienia zachowanie cząsteczek? To efekt obserwatora. Wyobraź sobie, że masz przed sobą dwie identyczne firmy. No, prawie identyczne – ten sam produkt, ta sama lokalizacja, bardzo podobni ludzie. Jedna aktywnie komunikuje się ze światem, druga siedzi cicho, bo „produkt sam się obroni”. Zgadnij... która przetrwa?

Więcej Info


Instrukcja zakładania Menedżera firmy na Facebooku – szczegółowy poradnik PDF krok po kroku, dostępny na stronie tophat.pl.

Menedżer firmy na Facebooku - instrukcja zakładania

Potrzebujesz założyć Menedżer firmy na Facebooku, ale nie wiesz jak? Sprawdź nasz poradnik!

Więcej Info


Jak stworzyłem wizytówki dla studia masażu

Wizytówki potrafią być jak małe dzieła sztuki — mogą uwieść, mogą też przepaść niezauważone w najbliższym śmietniku. Gdy zaprzyjaźnione studio Face Flow Touch poprosiło nas o pomoc, postanowiliśmy stworzyć coś, co nie tylko wyróżni usługi Patrycji, ale także przyciągnie uwagę tych, którzy cenią „te detale”.

Więcej Info


Współczesna gospodarka uwagi

Współczesna gospodarka uwagi - jak korzystać z niej świadomie?

„Gospodarka uwagi” odnosi się do obecnego kuriozum, gdzie nasza atencja stała się cennym zasobem, o który walczą przeróżne podmioty. Zwłaszcza w środowisku cyfrowym. W tych okolicznościach uwaga jest traktowana jako waluta, a jej zdobywanie i utrzymanie jest celem wielu strategii marketingowych, technologicznych i medialnych.

Więcej Info


Storytelling - siła opowieści

Storytelling — dlaczego warto, abyś OPOWIADAŁ o Twojej firmie?

Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego niektóre historie zostają w nas na dłużej, podczas gdy inne szybko znikają z pamięci? Storytelling. W nim tkwi sekret. W świecie pełnym gwaru i informacji opowieść o Twojej marce może być kluczem do serc klientów. Jeśli jesteś ciekawy, dlaczego warto opowiadać o swojej działalności, pochyl się nad tym artykułem.

Więcej Info


3 lata. 225 książek. Oto, czego nauczyłem się o sobie i świecie

Książki dla dzisiejszego społeczeństwa to… zabytek? Niestety. Dziś preferujemy inne, krótkie formy komunikacji. Ma migać, obrazki mają zmieniać się naprędce i całość nie może trwać więcej niż kilkadziesiąt sekund. Wszystko jest dla ludzi, ale, kurczę, dajcie spokój — czytajcie książki! Są niezastąpione! :)

Więcej Info


Top of mind

4 kroki do top of mind: Twój przewodnik do serc klientów

Pan Wiesio jest najlepszym mechanikiem w okolicy. Bożenka sprzedaje najsmaczniejsze wędliny. Na straganie u Nowakowej dostaniesz zawsze to, czego potrzebujesz. Choć anglicyzm top of mind opornie tłumaczy się na nasze, to oznacza on nic innego jak „pierwszy w umyśle”. Najlepiej klienta.

Więcej Info


(Biznesowe) przemyślenia ze 110 km spacerku

Ależ to była przygoda. Nie zapomnę jej nigdy. 154 736 kroków, 110 kilometrów, 36 godzin, kilka pęcherzy i wiele refleksji, które można odnieść również do biznesu. W drogę!

Więcej Info


Marketing. Czy Twoja firma przetrwa bez niego?

Dziś marketing jest niezbędny. Jego brak można porównać do posiadania sklepu ukrytego w samym środku gęstego lasu. Kto się tam zapuści? Jeśli nie masz czasu, by przeczytać cały artykuł, to od razu powiem Ci: niewielu.

Więcej Info